غذای گربهمقالات گربه

معرفی بهترین برندهای ایرانی و خارجی غذای گربه

شاید همیشه چنین احساسی نداشته باشید، اما گربه شما به شدت به شما وابسته است، چون آن‌ها انرژی عاطفی شما را منعکس کرده و در حضور شما احساس امنیت می کنند و البته به شما نیاز دارند که به آن ها غذا بدهید. انتخاب از میان صدها گزینه غذای گربه در بازار امروز کمی مشکل و شاید طاقت‌فرسا باشد! و ما قصد داریم تا بهترین مارک غذای گربه را در بین دنیایی از محصولات به شما معرفی کرده و شما را از سردرگمی دربیاوریم.

چگونه غذایی باکیفیت برای گربه خود خریداری کنیم؟

در ابتدا شما باید با دامپزشک خود در مورد نیازهای غذایی خاص گربه خود با توجه به سن و شرایط او مشورت کنید. گربه‌ها باید از نظر تغذیه‌ای متعادل باشند و در هر مرحله از زندگی، تعادل مناسب پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی را دریافت کنند. به عنوان مثال، برخی کارشناسان بر این باورند که به گربه‌ها رژیم غذایی حاوی مواد مغذی کم انرژی زا مانند پروتئین و چربی داده شود. خیلی از غذاها و انواع مکمل‌ گربه موجود در بازار این تعادل غذایی را دارند و حاوی تمام ویتامین‌ها و موادی است که برای گربه شما ضروری هستند. در ادامه بهترین مارک غذای گربه را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین مارک غذای گربه

بهترین مارک غذای گربه ایرانی

بهترین مارک غذای گربه ایرانی را می‌توان در برندهای مختلفی پیدا کرد. برای تهیه این غذاها می‌توانید از بازار پت شاپ آنلاین سلوری کمک بگیرید که با توجه به نژاد گربه شما و همچنین شرایط و سن او بهترین گزینه‌ها را برای شما در نظر گرفته و انتخاب را برایتان آسان می‌کند. مفید، سلبن و نوتری پت بهترین مارک غذای گربه ایرانی هستند که در بازار موجود است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

بهترین مارک غذا خشک گربه ایرانی

یکی از  بهترین مارک غذای گربه ایرانی همانطور که قبلتر گفته شد مفید است که ارائه دهنده غذای خشک برای همه حیوانات از جمله گربه‌هاست و در اصفهان تاسیس شده است. غذای خشک گربه در این شرکت از مواد مرغوب، تازه و سالم براساس استانداردهای روز تهیه شده و تمام موارد مورد نیاز مثل پروتئین، ویتامین، فیبر، چربی و مواد معدنی را شامل می‌شود.

یکی دیگر از برندهای ایرانی نوتری پت است و فعالیت آن در حوزه محصولات غذایی برای گربه و سگ است. کیفیت غذای این شرکت با بهترین برند غذای گربه در خارج از کشور نیز برابری می‌کند و به علت قیمت مناسب‌تر از محصولات خارجی، مورد استقبال خیلی از  افرادی است که از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند.

از دیگر برندها می‌توان به سلبن اشاره کرد که  تولید کننده غذای خشک برای انواع پت با سنین مختلف بوده  و زیرنظر متخصصین و دامپزشکان مجرب است و محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه می‌کند.

 آیا غذای خشک ایرانی برای گربه ضرر دارد؟

تمامی غذاهای مخصوص حیوانات بسته بندی شده و دارای تاریخ انقضا هستند و همه موارد موردنیاز پت را دارند و خیلی کم پیش می‌آید که ضرری برای گربه شما داشته باشد، مگر اینکه غذایی را تهیه کنید که به صورت فله‌ای و بدون بسته بندی استاندارد باشد. شما می‌توانید بهترین مارک غذای گربه ایرانی را با توجه به نژاد گربه، سن او و شرایطی که دارد انتخاب کنید و از بازار پت شاپ آنلاین سلوری سفارش دهید تا در هر شهری که هستید در سریع‌ترین زمان ممکن برایتا ارسال شود.

بهترین مارک غذای گربه خارجی

از برندهای مطرح خارجی می‌توان به رفلکس، رویال کنین و سانابل اشاره کرد. رفلکس، برندی ترکیه‌ای‌ است و می‌توان گفت یک از ده بهترین مارک‌ غذای گربه خارجی به حساب می‌آید. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید انواع غذا برای نژادهای مختلف گربه را از این برند تهیه کنید. برند سانابل نیز بهترین غذاهای گربه‌ را تهیه می‌کند که حدود 50 سال از فعالیت آن می‌گذرد و محصول کشور آلمان است. این برند علاوه بر تولید غذای گربه برای سگ‌ها نیز غذای باکیفیت تولید می‌کند. محصولات این شرکت شامل غذای کنسروی، خشک و اسنک‌های تشویقی گربه هستند.

از دیگر برندهای خوب، رویال کنین است که هم محصولات گربه و هم سگ را تولید می‌کند. این برند یکی از برندهای قدیمی بوده و یکی از بهترین مارک‌های خارجی محسوب می‌شود که خیلی از افراد به خاطر تنوع بالا و کیفیتی که دارد این برند را انتخاب می‌کنند. رویال کنین، نژاد، سن و وضعیت سلامت پت شما را درنظر گرفته و بهترین محصول را ارائه می‌دهد.

بهترین مارک غذای گربه

بهترین مارک غذا خشک گربه خارجی

بهترین مارک غذای گربه خارجی را قبلتر توضیح دادیم. این برندها غذای خشک نیز تولید می‌کنند. اما برای تهیه غذای خشک گربه به طور خاص می‌توانید به برندهای محبوب جوسرا، مونلو، ویسکاس و سایر برندهای موجود در بازار آنلاین سلوری اعتماد کنید. تنها کافی است سری به وبسایت سلوری بزنید و براساس وضعیت گربه خود اعم از نژاد، سن و شرایط او، بهترین خرید را در کمترین زمان انجام دهید.

بهترین غذای خشک برای گربه پرشین

تغذیه گربه پرشین از اهمیت زیادی برخوردار است و برای اینکه برای گربه پرشین خود یک غذای خشک مناسب بخرید، باید به خوبی تحقیق کنید، به این علت که گربه پرشین به علت داشتن پوزه تخت نمی‌تواند هر دانه‌ای را به راحتی بجود. همچنین برای نشاط پوست و موی این نوع گربه بهتر است محصولی که تهیه می‌کنید شامل امگا 3 و امگا 6 نیز باشد. بهترین مارک غذای گربه ایرانی برای این نژاد، مفید و نوتری و بهترین مارک غذای گربه خارجی نیز رویال کنین است که به خوبی به تامین نیازهای خاص این حیوان در تولید محصولات غذایی پرداخته‌اند.غذای گربه پرشین

بهترین غذای خشک برای گربه اسکاتیش

گربه اسکاتیش نیز از گربه‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد. اگر از این نوع گربه نگهداری می‌کنید باید بدانید که معده حساسی دارد، همچنین در معرض اضافه وزن قرار دارد، پس باید در انتخاب نوع غذا حساسیت نشان دهید. باید  محصولی را تهیه کنید  که تمام مواد مغذی در آن موجود باشد. همچنان بهترین مارک غذای گربه ایرانی برای این نژاد، مفید و نوتری و بهترین مارک غذای گربه خارجی نیز رویال کنین است.

چرا باید برای گربه‌ها غذای خشک تهیه کنیم؟

یک وعده غذایی کامل برای رشد و سلامت گربه‌ها در هر سن و وضعیتی مهم است. به همین علت تهیه غذاهای خشک که منبعی کامل از ویتامین‌ها و پروتئین‌های موردنیاز در آن وجود دارد حائز اهمیت بوده و می‌توان گفت که بسیار ضروری است. این محصولات در بازار پت شاپ آنلاین سلوری با تنوع زیاد در دسترس است و شما با توجه به شرایط و نژاد گربه خود می‌توانید خرید مناسبی را انجام دهید.


جهت مشاهده انواع غذای مرطوب گربه و غذای خشک گربه از بازار آنلاین سلوری کلیک کنید.


 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا