غذای سگمقالات سگ

بهترین مارک غذای سگ ایرانی و خارجی (معرفی بهترین برندها)

بلاشک انتخاب بهترین مارک غذای سگ یکی از اصلی‌ترین وظایف یک صاحب حیوان خانگی است؛ چرا که اگر غذای حیوان از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، حتی ممکن است باعث مرگ سگ شود. پس علاوه بر اینکه به شما توصیه می‌کنیم که غذای سگ را از فروشگاه‌های معتبر محصولات حیوانات خانگی مانند بازار پت شاپ آنلاین سلوری تهیه کنید، از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با انواعی از بهترین مارک غذای سگ آشنا شوید و بتوانید با آگاهی کامل نسبت به خرید غذای سگ خود اقدام کنید.

بهترین مارک غذا خشک سگ ایرانی

اصولاً رطوبت کم، قیمت مناسب، فرمولاسیون کامل، حمل آسان و ماندگاری بالای غذای خشک باعث شده که غذای خشک سگ که در انواع فروشگاه‌های محصولات حیوانات خانگی مثل سلوری به فروش می‌رسد، جز محبوب‌ترین غذاها در بین صاحبان پت باشد.

بنابراین طبیعی است که همه به دنبال بهترین مارک غذای سگ بگردند تا سلامتی حیوان خانگی خود را بیمه کنند. حالا چون بسیاری از برندهای ایرانی هم توانسته‌اند محصولی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت تولید و عرضه کنند، بسیاری از صاحبین سگ ترجیح می‌دهند که به سراغ این برندها بروند. پس لازم است بدانید که از بین طیف گسترده برندهای ایرانی، چند نمونه از بهترین مارک غذای سگ ایرانی شامل موارد زیر هستند:

  1. بسیاری غذای خشک سگ برند نوتری پت را بهترین مارک غذای سگ ایرانی می‌دانند. انواع غذای خشک این برند مخصوص توله سگ‌ها تا سگ‌های بالغ است که هر مدل از غذاهای آن میزان مواد مغذی متفاوتی دارد. به عنوان مثال غذای خشک سگ‌های بالغ نژاد بزرگ این برند حاوی 21 درصد پروتئین و غذای خشک سگ‌های نژاد کوچک دارای 25 درصد پروتئین است. اما در کل چون این غذا کیفیت مناسب و قیمت ارزانی دارد، می‌تواند برای تامین غذای سگ‌های بی سرپناه و حمایتی نیز انتخاب مناسبی باشد.
  2. برند وودو را می‌توان نمونه دیگری از بهترین برند غذای سگ ایرانی دانست که انواع غذای خشک را برای توله سگ‌ها سگ‌های جوان نژاد خیلی کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ، سگ‌های بالغ نژاد خیلی کوچک، کوچک، متوسط و بزرگ تولید و روانه بازار کرده است. مواد تشکیل دهنده این برند از غذای خشک سگ شامل پروتئین طیور، پروتئین ماهی، برنج، بلغور جو دوسر، روغن ماهی، روغن گیاهی، روغن طیور، پروتئین هیدرولیز شده، تفاله چغندر خشک ساده، بذر کتان، فیبر نخود، مخمر هیدرولیز شده، ذرت، گلوتن گندم، کلرید سدیم، توکسین بایندر و ضد قارچ هستند. ضمناً مدل‌های مختلف آن می‌توانند برای تقویت عملکرد مغز و بینایی، عملکرد بهتر سیستم گوارشی، استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها، تقویت سیستم ایمنی و … مفید باشند.
  3. اگر به دنبال بهترین مارک غذای سگ از برندهای ایرانی می‌گردید، برند مفید هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای حفظ سلامتی حیوانات، محصولات مفید با ویتامین‌ها و مکمل‌های ضروری غنی سازی شده‌اند و از هرگونه طعم دهنده و محرک مضر اشتها آور در تولید آن‌ها خودداری شده است. محصولات MoFeed با استفاده از تکنولوژی کاهش رطوبت دارای ماندگاری بالایی هستند و بسته بندی‌های آنها عایق نور و هوا بوده و از اکسید شدن چربی و مواد مغذی جلوگیری می‌کنند.

غذای سگ MoFeed

مفید متناسب با گروه سنی و نژاد و سایز سگ‌ها انوع غذای خشک را برای آنها تولید می‌کند. خوراک سگ‌های نگهبان و سگ‌های ورک و مکسی که جزو نژادهای بزرگ هستند و سطح فعالیت بالایی دارند نمونه‌ای از محصولات مفید است. همچنین غذای خشک سگ SuperPremium مفید یک غذای بسیار سبک با قابلیت هضم بالا برای سگ‌های  با گوارش بسیار حساس است و براساس نژاد آن‌ها تولید می‌شود.

اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها، مس و روی موجود در این نوع غذای برند مفید به سلامت پوست و درخشندگی موی حیوان کمک می‌کند. برند مفید انواع غذای خشک مخصوص توله سگ‌ها و سگ‌های جوان (جونیور) را نیز از مواد اولیه با کیفیت با قابلیت هضم بالا و مواد طبیعی و پروتئین حیوانی تولید می‌کند.

  1. بسیاری از صاحبان پت برند سلبن را بهترین مارک غذای سگ ایرانی می‌دانند؛ چرا که انواع غذای خشک سگ را با استانداردهای روز جهان و بهترین مواد اولیه تولید می کند. سلبن برای سگ‌های بالغ و جونیور در نژادهای بزرگ، متوسط و کوچک غذای خشک تولید می‌کند که حاوی انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مفید و امگا ۳ هستند و با درصد پروئتین بالا به تقویت تود‌های عضلانی حیوان کمک می‌کنند. تقویت استخوان‌ها و مفاصل و کمک به سلامت پوست وموی سگ‌ها از مزایای مصرف غذای خشگ برند سلبن برای پت شما است. همچنین قیمت محصولات سلبن با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد.
  2. برند ایرانی پرشیا پت که غذاهای خشک مدل همبرگری خود را در دو طعم مرغ و گوشت عرضه می‌کند، برای همه سنین و نژادها مناسب است. این غذاها حاوی 30 درصد پروتئین خام بوده و منبع غنی از فیبر، کلسیم، فسفر و ویتامین A، D و E هستند تا به خوبی از پس تامین نیازهای سگ بربیایند.

اما بهترین مارک غذای سگ ایرانی تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و برندهای دیگری مثل فیدار پاتیرا، رویال فید، پتچی و لوکا نیز جز بهترین برندهای ایرانی غذای خشک سگ از دید صاحبین حیوانات خانگی به حساب می‌آیند.

بهترین مارک غذا خشک سگ خارجی

با توجه به اینکه تنوع بی نظیری از انواع غذای خشک سگ خارجی در بازار موجود است، برای خرید بهترین برند غذای سگ خارجی باید حتماً به مواد تشکیل دهنده آن غذاهای خشک و درصد منابع مغذی آن‌ها شامل پروتئین، چربی، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی توجه کنید تا بهترین خوراک را برای سگ خود تهیه کنید.

به عنوان مثال معمولاً غذاهای سگ بین 20 تا 30 درصد پروتئین دارند که البته این میزان باید در غذای توله سگ‌ها بیشتر باشد. اما در کل اگر قصد دارید از غذاهای خشک خارجی در تغذیه سگ استفاده کنید بهتر است برای خرید بهترین مارک غذای سگ به سراغ برندهای خارجی شناخته شده که در بازارهای متنوع مثل بازار آنلاین سلوری به فروش می‌رسند بروید. از جمله این برندها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برند فرانسوی رویال کنین جز مشهورترین و باکیفیت‌ترین غذاهای خشک سگ است که بیش از 40 نوع غذای خشک سگ را با توجه به سن، نژاد، وزن، اندازه حیوان و … در شکل، اندازه و بافت‌های مختلف تولید و عرضه می‌کند و کیفیت محصولات آن می‌تواند به سلامتی استخوان، مفاصل، پوست و مو و غیره پت کمک کند. همین ویژگی باعث شده که خیلی‌ها رویال کنین را بهترین مارک غذای سگ بدانند.
  2. برند رفلکس که یک برند ترکی است، غذاهای خود را در دو مدل رفلکس و رفلکس پلاس عرضه می‌کند، از بهترین مواد اولیه برای تغذیه توله سگ و سگ بالغ از هر سن و نژادی استفاده می‌کند. غذاهای خشک این برند سرشار از پروتئین هستند و در طعم‌های گوشت، مرغ و ماهی یا طعم‌های ترکیبی با برنج و غلات عرضه می‌شوند.
  3. برند آلمانی بوش را هم می‌توان نمونه دیگری از بهترین مارک غذای سگ خارجی دانست که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. غذاهای خشک این برند که در طعم‌های مختلف بره و برنج، اردک و برنج و … عرضه می‌شوند، برای تقویت استخوان‌ها و مفاصل، سلامت دستگاه گوارش و دهان و دندان حیوان موثر هستند.
  4. وقتی صحبت از بهترین مارک غذای سگ می‌شود باید از جوسرای آلمانی هم نام برد. جوسرا طیف گسترده‌ای از انواع غذای خشک را برای نیازهای مختلف ارائه می دهد، مانند ضد حساسیت، پرانرژی، سگ مسن و غیره. Josera از مواد طبیعی، بدون افزودنی های مصنوعی و بدون آزمایش حیوانی استفاده می کند. محصولات این برند محبوب همچنین دارای استاندارد بالایی از کیفیت و پایداری هستند. استفاده از غذای خشک سگ جوسرا تغذیه مطلوبی را برای سلامتی و رفاه سگ شما فراهم می کند؛ از بهداشت دهان و دندان، گوارش، پوست و مو و سیستم ایمنی حیوان حمایت می کند و طعم فوق العاده ای دارد که سگ ها آن را دوست دارند.

بهترین مارک غذای سگ از نوع خارجی تنوع بسیاری دارد. بنابراین از دیگر برندهای خارجی باکیفیت غذای خشک سگ باید به برند بیفار، دکتر هیلز، جرهای، تریکسی، اوریجن و … اشاره کرد.

غذای سگ خارجی

بهترین غذا خشک سگ شیتزو

با توجه به اینکه غذای خشک برای سلامت دهان و دندان حیوان مفید است، ماندگاری طولانی و نگهداری راحت‌تری دارد و هضم و گوارش ساده‌تری دارد، گزینه مناسبی برای سگ‌های نژاد شیتزو است. منتها یادتان باشد غذای خشک این نژاد سگ باید دارای دانه‌های خشک و کوچک باشد تا جویدن آن برای حیوان سخت نباشد.

به علاوه باید بدانید که غذای خشک باکیفیت برای سگ شیتزو باید دارای مواد گوشتی، سبزیجات، میوه‌ها و غلات باشد و در آن به مقدار کم از مواد سیر کننده‌ای مثل برنج، گندم، سویا، ذرت، جو و … استفاده شده باشد. ضمناً گوشت موجود در این غذا باید از گوشت خالص به همراه درصد کمی از گوشت روده، دم، پا، ریه و … تهیه شده باشد.

از جمله بهترین برندهای غذای خشک سگ شیتزو هم می‌توان به رویال کنین، جوسرا، مفید، هپی داگ، نوتری پت، دکتر جان، فیدار و … اشاره کرد. بنابراین شما برای خرید بهترین مارک غذای سگ نژاد شیتزو باید به مراکز معتبری مثل بازار پت شاپ اینترنتی سلوری اعتماد کنید تا محصولی باکیفیت دریافت کنید.


جهت مشاهده انواع غذای مرطوب سگ از بازار آنلاین سلوری کلیک کنید.


بهترین غذا خشک سگ ژرمن

از آنجا که سگ‌های نژاد ژرمن، روده کوتاه‌تری دارند و هضم غذا برای آن‌ها سخت‌تر است و همچنین به انرژی بالایی برای فعالیت نیاز دارند، غذای خشک سگ ژرمن شپرد باید دارای پروتئین حیوانی باکیفیت بالا، چربی‌های سالم زیاد و تعادل در سایر مواد مغذی مورد نیاز حیوان باشد. لذا لازم است بدانید که بهترین مارک غذای سگ برای نژاد ژرمن شامل نوتری پت، رویال کنین، مفید و جوسرا هستند که می‌توانید آن‌ها را از مراجع مطمئنی مثل بازار آنلاین سلوری تهیه کنید.

غذای سگ ژرمن

سخن آخر

اگر قصد دارید بهترین مارک غذای سگ را برای حیوان خانگی خود تهیه کنید و نمی‌دانید که چه مرجعی را برای خرید این نیاز اساسی پت در نظر بگیرید، ما به شما بازار آنلاین سلوری را پیشنهاد می‌کنیم که با گرد هم آوردن برترین فروشندگان پت در سراسر کشور، شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید با خیال راحت بهترین برند غذای سگ ایرانی و خارجی را از این بازار آنلاین تهیه کنید.

پس برای خرید بهترین مارک غذای سگ همین الان دست به کار شوید، سفارش خود را در سایت سلوری ثبت کنید و گوش به زنگ مامور پست باشید تا محصول را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا