مقالات سگغذای سگ

پوچ سگ چیست + معرفی بهترین برندهای پوچ سگ

آیا می‌دانید پوچ سگ چیست؟ آیا می‌دانید کدام یک از برندهای این نوع خوراک سگ از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و برای سلامت پت مفید هستند؟ برای اینکه بتوانید بهترین پوچ سگ را از فروشگاه‌های معتبری مثل بازار آنلاین محصولات حیوانات خانگی سلوری تهیه کنید، کافی است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا هر اطلاعاتی که در این مورد لازم دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

پوچ سگ چیست؟

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید پوچ سگ چیست، باید بدانید این غذا که بافت آبکی دارد در دسته غذاهای مرطوب سگ قرار می‌گیرد. حجم کم غذا، آن را به خوراکی مناسب برای توله سگ‌ها و سگ‌های نژاد کوچک تبدیل کرده است. همچنین می‌توان پوچ را به عنوان میان وعده یا تشویقی نیز در اختیار سگ قرار داد.

البته سگ‌های مسن و بیمار هم می‌توانند از این خوراک استفاده کنند؛ چرا که مواد افزودنی و طعم دهنده مصنوعی ندارد و دوماً میزان آب و پروتئین زیاد و در مقابل کربوهیدرات کمی دارد و در نتیجه باعث افزایش وزن حیوان نیز نمی‌شود. بنابراین بدیهی است که برای خرید این محصول باید تنها به پت شاپ‌های مطمئن مانند بازار اینترنتی سلوری اعتماد کرد.پوچ سگ چیست

مزایا و معایب پوچ برای سگ‌ها

حالا که دانستید پوچ سگ چیست، باید با مزایا و معایب این غذای محبوب در بین سگ‌ها آشنا شوید تا در هنگام خرید این محصول از بازارهای معتبر مثل بازار آنلاین سلوری با چالش‌های کمتری رو‌به‌رو شوید. از جمله مهم‌ترین مزایای پوچ سگ باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پوچ سگ باکیفیت حاوی پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی‌ها و کربوهیدرات‌های لازم برای این حیوان خانگی است تا بتواند تا حدی نیازهای غذایی او را برطرف کند.
  2. مصرف این غذا به افزایش سطح انرژی و اشتهای سگ و کاهش بروز بیماری‌های قلبی، دیابت، چاقی و مشکلات گوارشی در او کمک می‌کند.
  3. آب و رطوبت مناسب این غذا می‌تواند تا حدودی آب مورد نیاز بدن سگ‌ها به خصوص سگ‌هایی که آب کمتری مصرف می‌کنند را تامین کند.
  4. پوچ سگ بو و مزه خوب و بافت نرمی دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن در بین این پت‌ها شده است.
  5. نداشتن مواد افزودنی، اسانس، رنگ و طعم دهنده‌های مصنوعی در پوچ سگ، آن را به غذایی مناسب برای سگ‌ها به خصوص سگ‌های بیمار و پیر تبدیل کرده است.مزایای پوچ سگ

اما در کنار اطلاع از مزایا، بد نیست بدانید که معایب پوچ سگ چیست تا با آگاهی بیشتر تصمیم به خرید بگیرید.

  1. پوچ سگ به عنوان غذایی مرطوب در مقابل غذای خشک سگ قیمت گران‌تری دارد.
  2. از آنجا که این غذا رطوبت بالایی دارد، زود خراب می‌شود و حداکثر چند روز پس از باز شدن بسته بندی باید به طور کامل مصرف شود.
  3. ممکن است تغذیه با این خوراک برای همه سگ‌ها خوشایند نباشد و بعضاً حتی باعث بروز مشکلات گوارشی در آن‌ها شود.

بهترین برندهای تولید کننده‌ی پوچ سگ

بعد از اینکه فهمیدیم مزایا و معایب پوچ سگ چیست، وقت شناخت بهترین محصول است. جدا از اینکه برای خرید پوچ سگ باید نظر دامپزشک، سن، نژاد، ذائقه، شرایط سلامتی و اندازه پت را ملاک قرار داد، باید در انتخاب این غذا به دنبال برندهای معتبر آن نیز گشت. از جمله بهترین برندهای پوچ سگ می‌توان به رویال کنین، پدیگری، شایر و نوتری پت اشاره کرد که در مدل‌های متنوع و باکیفیتی بالا در فروشگاه‌های محصولات حیوانات خانگی همچون بازار آنلاین سلوری به فروش می‌رسند.بهترین برند پوچ سگ

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم به این سوال که پوچ سگ چیست پاسخ دهیم تا شما بدانید که سگ‌ها در کنار غذای خشک به این نوع غذاهای مرطوب نیاز دارند تا تعادل رژیم غذایی آن‌ها حفظ شود. البته به شرطی که این غذاها از مراجع کاربلدی مثل بازار آنلاین سلوری خریداری شوند تا نگرانی از بابت کیفیت و سلامت آن‌ها وجود نداشته باشد. پس اگر شما هم می‌خواهید این محصول را از جایی مطمئن با قیمتی مقرون به صرفه، با امکان بازگشت کالا و ارسال فوری به سراسر کشور تهیه نمایید، همین حالا سری به سایت سلوری بزنید و با چند کلیک ساده سفارشتان را ثبت کنید و منتظر تماس مامور پست باشید!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا