غذای سگمقالات سگ

تشویقی سگ چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا می‌دانید تشویقی سگ چیست و چرا باید آن را در برنامه غذایی سگ‌ها قرار داد؟ آیا می‌دانید سگ‌ها به جایزه خوراکی علاقه زیادی دارند و این موضوع به شما کمک می‌کند با یک تیر چند نشان بزنید و در عین خوشحال کردن حیوان، آموزش و تربیت او را آسان‌تر کنید؟ در واقع نگهداری از سگ‌ها بدون دادن غذای تشویقی به آن‌ها و در نظر گرفتن علاقه‌شان به این تشویقی‌ها کاری درست و اصولی نیست. البته نباید فراموش کرد که نکته مهم درباره تشویقی سگ این است که این تشویقی‌ها باید از مراجع معتبر و مطمئنی مثل بازار پت شاپ آنلاین سلوری خریداری شوند تا مفید و موثر باشند.

حتی اگر برای شما بدیهی باشد که تشویقی سگ چیست، در هر حال برای آشنایی بیشتر با انواع و کاربرد آن، سن مناسب مصرف تشویقی، بهترین انواع تشویقی (Treat) این حیوان خانگی از شما دعوت می‌کنیم که تا پایان این مطلب کاربردی با ما همراه باشید.

تشویقی سگ چیست؟

در پاسخ به این سوال که تشویقی سگ چیست باید گفت که وعده‌های کوچک غذایی که به عنوان میان وعده و در قالب اسنک، بیسکوییت، استخوان و … برای پاداش به حیوان داده می‌شوند را غذای تشویقی می‌گویند. اما لازم به ذکر است که این غذاهای تشویقی که سگ‌ها عاشق آن هستند، چون نمی‌توانند تمام مواد مورد نیاز بدن سگ را تامین کنند، به هیچ عنوان جایگزین غذای اصلی پت نمی‌شوند.

شما برای اینکه این خوراک به حیوان خانگیتان صدمه‌ای نزند باید آن را بر اساس نژاد، سن، وزن و ذائقه حیوان خانگی خود از بهترین برندها و از مراکز معتبری مانند بازار اینترنتی سلوری تهیه کنید. البته به خاطر داشته باشید که چون مصرف بیش از اندازه تشویقی سگ باعث افزایش وزن بی‌رویه در سگ می‌شود، این خوراک‌ها نباید بیش از 10 درصد رژیم غذایی و کالری دریافتی روزانه این حیوان خانگی را تشکیل دهند.تشویقی سگ چیست

کاربرد تشویقی سگ

حالا که دانستید تشویقی سگ چیست، لازم است که با کاربردهای آن نیز بیشتر آشنا شوید تا بهتر بدانید که این محصول که بهترین زمان مصرف آن بین وعده‌های غذایی اصلی سگ است چقدر اهمیت دارد و چرا باید آن را از فروشگاه‌های مطمئنی مثل بازار پت شاپ آنلاین سلوری تهیه کرد. حالا وقت آن رسیده تا بدانیم فایده استفاده از تشویقی سگ چیست:

  1. آموزش، تعلیم و تربیت بهتر حیوان به کمک راهی سرگرم کننده و خوشمزه
  2. تشویق کردن سگ برای انجام کارهای خوب و پرهیز از رفتارهای اشتباه
  3. پرت کردن حواس سگ برای چند دقیقه و انجام کارهایی مثل گرفتن ناخن‌های سگ که در شرایط عادی برای او آزار دهنده است.
  4. کمک به حفظ سلامتی دهان و دندان پت
  5. تامین بخشی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن او
  6. بالا بردن روحیه، انرژی و انگیزه حیوان برای یادگیری
  7. عمیق‌تر شدن روابط مابین سگ و صاحب او
  8. کمک به حفظ سلامت پوست و موی سگ

تشویقی سگ چیست

از چه سنی می‌توان به سگ غذای تشویقی داد؟

همانطور که می‌دانید توله سگ‌ها تا 8 هفتگی یا همان 2 ماهگی از شیر مادر تغذیه می‌کنند. اما بلافاصله بعد از 2 ماهگی سگ‌ها می‌توان تربیت سگ را آغاز و از انواع غذاهای تشویقی که در مراکز معتبری همچون بازار آنلاین محصولات حیوانات خانگی سلوری عرضه می‌شوند استفاده کرد تا آموزش و تربیت او با موفقیت بیشتری همراه باشد.

بهترین تشویقی‌های سگ کدامند؟

به جز این سوال مهم که تشویقی سگ چیست، سوال دیگری که ذهن صاحبین حیوانات خانگی را به خود مشغول می‌کند این است که بهترین تشویقی‌های سگ شامل چه هستند. طبیعی است که تنوع این محصولات در بازار، گاهی انتخاب را برای صاحب پت دشوار کند. به همین دلیل لازم است بدانید که بهترین تشویقی‌ها برای این حیوان خانگی که در بازار اینترنتی پت شاپ سلوری هم عرضه می‌شوند و برای سلامت حیوان نیز مضر نیستند شامل بیسکوییت‌های تشویقی، تشویقی‌های نرم، تشویقی‌های استخوانی، تشویقی‌های جویدنی، تشویقی رژیمی و تشویقی گیاهی هستند.تشویقی سگ چیست

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان سگ، یعنی اینکه تشویقی سگ چیست و این محصول به چه دردی می‌خورد پاسخ دهیم تا شما بهتر متوجه شوید که چه وقت و چگونه از انواع تشویقی‌های پت استفاده کنید. اما قضیه به همین جا ختم نمی‌شود، چون مهم‌ترین موضوع این است که خرید تشویقی سگ از چه مکان‌هایی انجام شود تا مشکلی برای سلامت سگ ایجاد نکند.

بازار اینترنتی محصولات حیوانات خانگی سلوری می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؛ چرا که این بازار جامع با گرد هم آوردن حرفه‌ای‌ترین پت شاپ‌ها، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای تشویقی سگ را با ارزان‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار داده است. پس همین حالا دست به کار شوید و تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را از طریق سایت سلوری ثبت کنید و گوش به زنگ مامور پست باشید!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا