مقالات سگغذای سگ

بهترین تشویقی سگ کدام است؟ معرفی محبوب‌ترین برندها

قطعاً بهترین تشویقی سگ، محصولی است که بتواند انتظارات شما مثل خوشحال کردن سگ، تشویق او به یادگیری و انجام کارهای خوب، تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن، کمک به سلامت دهان و دندان پت و … را برآورده کند. پس با این اوصاف باید به دنبال بهترین برند تشویقی سگ در بازارهای معتبری مثل بازار پت شاپ آنلاین سلوری گشت تا این نیاز به مطلوب‌ترین شکل ممکن برطرف شود. لذا اگر شما هم می‌خواهید با انواع بهترین تشویقی سگ و برند این محصولات آشنا شوید، کافی است خط به خط این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

بهترین انواع تشویقی برای سگ‌ها

برای تهیه بهترین تشویقی سگ باید هم به مواردی از قبیل سن، اندازه بدن، نژاد، وزن، آلرژی‌زا نبودن تشویقی و ذائقه سگ توجه کنید و هم برند و قیمت محصول را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین تشویقی سگ را از مراجع مطمئنی مثل بازار اینترنتی سلوری برای پت دلبندتان خریداری کنید. اما این محصولات انواع مختلفی دارند و همین ممکن است انتخاب از بین آن‌ها را دشوار کند. پس با ما همراه باشید تا با انواع بهترین تشویقی سگ آشنا شوید.

  1. تشویقی نرم با بافتی نرم و عصاره یا طعم گوشت برای سگ‌های پیر با دندان ضعیف یا توله سگ‌ها مناسب است.
  2. تشویقی جویدنی که تکه‌ای از گوشت، استخوان یا بخشی از غضروف حیوانی است که بافت نسبتاً سفتی دارد.
  3. تشویقی رژیمی با کالری کم خود، انتخاب مناسبی برای سگ‌های پیر یا چاق است.
  4. تشویقی استخوانی که از ژلاتین حیوانی درست شده و به تقویت‌های دندان‌های سگ کمک می‌کند.
  5. بافت ترد و طعم‌های مختلف تشویقی بیسکوییتی، آن را به یک تشویقی محبوب در بین سگ‌ها تبدیل کرده است.
  6. تشویقی گیاهی که برای تامین فیبر و ویتامین‌های مورد نیاز بدن حیوان مفید است.بهترین تشویقی سگ

معرفی بهترین مارک‌های تشویقی سگ

یکی از سوالاتی که ذهن اکثر صاحبین پت را به خود درگیر می‌کند این است که چطور بهترین مارک تشویقی سگ را تشخیص داده و خریداری کنیم. طبیعتاً علاوه بر اینکه باید در انتخاب پت شاپ برای خرید بهترین تشویقی سگ دقت کافی به خرج دهید و به سراغ مراجع کاربلدی مثل بازار اینترنتی محصولات حیوانات خانگی سلوری بروید، باید بهترین برندهای ایرانی و خارجی این محصول را نیز بشناسید تا دستتان در خرید بازتر باشد. از این رو در ادامه به بررسی بهترین مارک‌های داخلی و خارجی تشویقی سگ خواهیم پرداخت که به وسیله کیفیت بالای خود توانسته‌اند نظر بسیاری از صاحبان پت را به سمت خود جلب کنند.بهترین تشویقی سگ

بهترین مارک تشویقی سگ خارجی

از آنجا که معمولاً برندهای خارجی تشویقی سگ از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، بسیاری از صاحبین حیوانات خانگی ترجیح می‌دهند که بهترین تشویقی سگ، حتی به قیمت اینکه هزینه بیشتری پرداخت کنند، از این برندها تهیه کنند. از جمله بهترین برند تشویقی سگ خارجی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برند آلمانی تریکسی که تشویقی سگ را در مدل‌های متنوع نرم و استخوانی و با طعم‌های مختلف مرغ، آووکادو، شیر و … عرضه می‌کند و حتی برای سگ‌هایی با معده حساس هم مناسب است.
  2. برند چینی ونپی که انواع تشویقی سگ آن به قدری باکیفیت هستند که حتی برای سگ‌هایی که معده‌شان حساس است نیز کاربرد دارند.
  3. برند محبوب تایلندی جرهای که تشویقی‌های آن از کیفیت پروتئین مصرفی بسیار بالایی برخوردار هستند و در طعم‌های مختلف هویج، بلوبری، موز، اردک، توت فرنگی و … عرضه می‌شوند.
  4. برند آلمانی بوش که غنی از مواد ویتامینی، پروتئینی، مواد معدنی و … مورد نیاز سگ‌ هستند و تشویقی‌های آن در طعم‌های مختلفی عرضه و تولید می‌شوند.
  5. برند ترکی وارف که به دلیل تنوع در وزن و مدل تشویقی‌های سگ مثل تولید تشویقی‌های ژلاتینی و فلورایدی در بین صاحبان پت محبوبیت زیادی دارد.

از دیگر برندهای خارجی باکیفیت تشویقی سگ می‌توان به هپی داگ و جرهای اشاره کرد.

 

بهترین تشویقی سگ

بهترین مارک تشویقی سگ ایرانی

بسیاری از برندهای ایرانی نیز توانسته‌اند همپای برندهای خارجی، غذاهای تشویقی باکیفیتی را برای سگ‌ها تولید و با قیمتی مناسب در بازارهای مختلف همچون بازار آنلاین سلوری عرضه کنند و رضایت مشتریان را جلب کنند. از جمله بهترین تشویقی سگ ایرانی باید به برندهای تیدبیت، سویل پت، هوپ، نوتری پت، یو اس پت و دودوتی اشاره کرد. این برندها که در مدل‌ها و طعم‌های مختلفی تولید می‌شوند، بنابر نوع خود می‌توانند مثلاً برای تقویت سیستم ایمنی بدن سگ، تقویت پوست و مو، سلامت دستگاه گوارش، کنترل قند خون و وزن ایده‌آل، تقویت استخوان‌ها و مفاصل و … نیز مفید باشند.

کلام آخر

تمام تلاش ما در این مطلب این بود که شما را با بهترین تشویقی سگ آشنا کنیم تا وقتی برای خرید این محصول به پت شاپ‌های حضوری یا اینترنتی مراجعه می‌کنید، دستتان برای خرید بهترین مارک تشویقی سگ بازتر باشد. اما ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم! به جای اینکه برای تهیه بهترین تشویقی سگ در بازارهای مختلف سرگردان شوید، به بازار جامع و آنلاین سلوری که بهترین پت شاپ‌ها را در دل خود جا داده است اعتماد کنید تا با یک تیر چند نشان بزنید!

  • شما در این بازار اینترنتی می‌توانید همزمان مدل‌های متنوع تشویقی سگ را از بهترین مارک‌ها با هم مقایسه کنید و آن‌ها را با قیمتی ارزان خریداری کنید.
  • به راحتی می‌توانید با فروشندگان ارتباط بگیرید و با آن‌ها درباره تشویقی مورد نیاز سگ خود مشورت کنید.
  • نظرات سایر خریداران را مطالعه کنید.
  • از ضمانت بازگشت کالا برخوردار شوید.

پس همین الان خرید خود را با چند کلیک ساده از سایت سلوری نهایی کنید تا آن را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا